Levede vi ikke op til dine forventninger?

Vejlefjordbroen

Klagevejledning

I Sydjysk Sparekasse bruger vi mange ressourcer på at gøre os fortjent til din tillid og loyalitet. Skulle der - på trods af vores bestræbelser - opstå en situation, hvor du ikke er tilfreds med os, håber vi, at du i første omgang vil lade din rådgiver eller eventuelt afdelingsdirektøren i din lokale afdeling prøve at finde en tilfredsstillende løsning.

Hvis du herefter fortsat er uenig i sparekassens behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i sparekassen.

Du er velkommen til at skrive til sparekassens klageansvarlige, som er:

Jan W. Christensen

Forretningsdirektør

Frøsvej 1

6630 Rødding


Du kan også vælge at sende en e-mail til jc@sjspar.dk

Behandling af klager

Afhængigt af klagens indhold og omfang, kan du forvente, at din klage som udgangspunkt vil blive behandlet og besvaret inden for 2 uger. Hvis du sender en e-mail, skal du være opmærksom på, at den ikke bliver krypteret. Du bør derfor ikke sende fortrolige, herunder personlige og økonomiske oplysninger med e-mail.

Fører henvendelsen ikke til en tilfredsstillende løsning for dig, kan du som privatforbruger sende din klage til:

Det finansielle ankenævn

St. Kongensgade 62, 2. sal

1264 København K

Tlf. 35 43 63 33

www.fanke.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online.

Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her: www.ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@sjspar.dk