Levede vi ikke op til dine forventninger?
Klagevejledning
I Sydjysk Sparekasse bruger vi mange ressourcer på at gøre os fortjent til din tillid og loyalitet. Skulle der - på trods af vores bestræbelser - opstå en situation, hvor du ikke er tilfreds med os, håber vi, at du i første omgang vil lade din rådgiver eller eventuelt afdelingsdirektøren i din lokale afdeling prøve at finde en tilfredsstillende løsning.
Hvis du herefter fortsat er uenig i sparekassens behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i sparekassen.
Du er velkommen til at skrive til sparekassens klageansvarlige, som er:
Jan W. Christensen
Forretningsdirektør
Frøsvej 1
6630 Rødding
Du kan også vælge at sende en e-mail til jc@sjspar.dk
Behandling af klager
Afhængigt af klagens indhold og omfang, kan du forvente, at din klage som udgangspunkt vil blive behandlet og besvaret inden for 2 uger. Hvis du sender en e-mail, skal du være opmærksom på, at den ikke bliver krypteret. Du bør derfor ikke sende fortrolige, herunder personlige og økonomiske oplysninger med e-mail.
Fører henvendelsen ikke til en tilfredsstillende løsning for dig, kan du som privatforbruger sende din klage til:
Det finansielle ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
Tlf. 35 43 63 33
www.fanke.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online.
Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her: www.ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@sjspar.dk