Har du mistet dit betalingskort? Så spær det straks
Kan du ikke finde dit kort, fordi det enten er blevet væk, tabt eller stjålet? Så skal du spærre det med det samme. Du kan nemt gøre det selv via net- og mobilbanken, men du kan også kontakte din lokale afdeling, som hjælper dig med det. Uden for vores åbningstider kan du kontakte Nets, som også gerne gør det for dig. Vær opmærksom på, at betalinger, abonnementer og tjenester, der er tilknyttet kortet, ikke bliver betalt efter spærringen.
Spær nemt dit kort i net- og mobilbanken
Sådan gør du i mobilbanken:
- Klik på menuen (de tre streger nederst i højre hjørne)
- Klik på Mine kort
- Klik på kortet du vil spærre
- Klik på Spær kort
Sådan gør du i netbanken:
- Klik på Kortoversigt i menuen
- Find det ønskede kort
- Klik på Vælg og derefter Spær kort ud for det kort, du gerne vil spærre
Kontakt din afdeling, hvis du ikke har mulighed for selv at spærre kortet
Få hjælp af Nets til at spærre dit kort uden for vores åbningstid
Udenfor vores åbningstid kan du telefonisk spærre dit kort ved at ringe til Nets.
Ring på 44 89 29 29 for Dankort og Visa/Dankort
Ring på 44 89 27 50 for Mastercard
Kortindsigelser og misbrug
Er der hævet beløb på din konto, du ikke kan genkende eller passer beløbet ikke?
Sådan laver du en kortindsigelse
Vil du ophæve spærringen?
Ønsker du at ophæve spærringen af et kort? Skriv til os i din netbank/mobilbank eller kontakt din lokale afdeling.
Find din afdeling