Udfordringer med adgang til mobilbank for iOS-brugere
Udfordringer med adgang til mobilbank for iOS-brugere
Vi oplever desværre, at nogle af vores iOS-brugere ikke kan få adgang til vores mobilbank. Vi beklager naturligvis og forstår, at dette kan være frustrerende. Vores datacentral arbejder på højtryk for at få det til at virke igen.
Omgåelse af udfordringen
Der er i øjeblikket nogle midlertidige løsninger, du kan prøve for at komme ind i din mobilbank:
- Slet og download app’en hver gang, du skal bruge mobilbanken
- Brug netbank-versionen på din mobiltelefon
- Log ind på mobilbanken via et andet device (f.eks. din iPad)
- For nogen kan det virke at undlade at lukke appen (swipe op) efter brug.
Udfordringen ser ud til at være relateret til specifikke enheder og versioner af iOS, og vi har brug for jeres hjælp til at kortlægge det nærmere. Hvis du oplever problemer med at logge ind i mobilbanken, vil vi sætte stor pris på, at du giver os oplysninger om din enhed og eventuelle fejlmeddelelser, du har fået.
Sådan kan du hjælpe os:
Vi beder dig venligst om at udfylde formularen nedenfor med de nødvendige oplysninger. Det vil hjælpe os med at finde frem til den præcise årsag og få løst problemet hurtigst muligt. Når udfordringen er løst, sender vi en mail til dig. På forhånd tak!
Vi beklager ulejligheden og takker for din tålmodighed.